2021 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mircu

Idź do spisu treści

Menu główne:

2021

Niewidoczne > Aktualności
Mirzec, dnia 19.11.2021r.
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy - Asystent rodziny w Gminnym Osrodku Pomocy Spolecznej w Mircu


Mirzec, dnia 16.11.2021r.
Lista kandydatow spelniających wymogi formalne na stanowisko Asystent rodziny w Gminnym Osrodku Pomocy Spolecznej w Mircu

Mirzec, dnia 29.09.2021r.


OGŁOSZENIE !!!
POMOC ŻYWNOŚCIOWA DLA OSÓB NAJBARDZIEJ POTRZEBUJĄCYCH

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mircu informuje mieszkańców Gminy Mirzec, iż pracownicy socjalni będą wypełniać skierowania na pomoc żywnościową z Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 Podprogram 2021, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym (FEAD).

Do tej pomocy kwalifikują się osoby i rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej i spełniające kryteria określone w art. 7 ustawy o pomocy społecznej (tj. ubóstwo, sieroctwo, bezrobocie, niepełnosprawność, długotrwała choroba, zdarzenie losowe itp.), których dochód nie przekracza 220% kryterium ustawowego tj. 1542,20 zł dla osoby samotnej i 1161,60 zł dla osoby w rodzinie.

Osoby, które chcą skorzystać z pomocy są zobowiązane przedstawić dochody netto za miesiąc wrzesień 2021 pracownikowi socjalnemu, który dokona odpowiedniej weryfikacji.

Termin zgłaszania się do Ośrodka Pomocy: 01.10.-31.10.2021r.

Zachęcamy do zgłaszania się osoby, które jeszcze nigdy nie brały udziału w Programie.

Zapraszamy w poniedziałki 7.30-17.00 oraz od wtorku do czwartku w godzinach 7.30-15.30 do 
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu, nr.tel 41 27 13 010.

Interesanci przyjmowani będą wyłącznie w maseczkach ochronnych, po użyciu środka dezynfekującego do rąk.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wydarzenie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Najbardziej Potrzebującym w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 
Mirzec, dnia 15.09.2021r.
Nabór na stanowisko Asystenta Rodziny

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu ogłasza nabór na stanowisko Asystenta Rodziny


Mirzec, dnia 01.09.2021r.
Nabór na stanowisko Asystenta Rodziny

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu ogłasza nabór na stanowisko Asystenta Rodziny


Spotkanie otwarte z NGO - woj. ŚWIĘTOKRZYSKIE
27.05.2021 r, godz. 17:00-20:00
On-line



Program spotkania:
1. Powitanie i otwarcie spotkania
 Andrzej Rybus-Tołłoczko, Przewodniczący Konwentu WRDPP, Członek Zarządu OFOP
 Renata Janik, Wicemarszałek Województwa Świętokrzyskiego
 Wojciech Jachimowicz, Współprzewodniczący RDPP ze strony pozarządowej
 Justyna K. Ochędzan, Wiceprezeska Zarządu WRZOS
 Iwona Janicka, Członkini Zarządu OFOP
 Alina Prochasek, Przewodnicząca Zarządu PROM
 Karol Handzel, Sekretarz Zarządu KIPR
 Mariusz Brelski, Przewodniczący Świętokrzyskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego
 Magdalena Marynowska, Prezes Fundacji Aktywizacji i Rozwoju
 Kamil Kołbuc, Prezes Fundacji im. Stefana Artwińskiego
 ks. Krzysztof Banasik, Z-ca Dyrektora Caritas Diecezji Kieleckiej

2. Środki unijne na kolejnych 7 lat - na ile aktywność organizacji pozarządowych w konsultacjach proponowanych dokumentów może mieć wpływ na dostępność środków, ich wielkość oraz obszary wsparcia. Odpowiedź na kryzys społeczno-gospodarczy i środowiskowy oraz na wyzwania związane z klimatem, edukacją, cyfryzacją w projektach Krajowego Planu Odbudowy oraz Umowy Partnerstwa. Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
 dr Maciej Dawid Kunysz, Przewodniczący Zespołu RDPP ds. Funduszy
 Justyna K. Ochędzan, Wiceprezes Zarządu WRZOS, Prezeska zarządu WRK ZOP, Przewodnicząca Zespołu RDPP ds. Realizacji Zadań Publicznych
i Ekonomii Społecznej
 Katarzyna Kubicka, Dyrektor Departamentu Wdrażania EFS Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego

3. Przedstawienie informacji o działalności krajowej RDPP – kompetencje formalne, podejmowane działania, skuteczność podejmowanych działań.
Koncepcja Rady Dialogu Obywatelskiego jako następcy krajowej Rady Działalności Pożytku Publicznego – kompetencje, sposób wyboru przedstawicieli organizacji pozarządowych, czy zastąpić także wojewódzkie RDPP.
Poznanie kondycji sektora obywatelskiego – problemy organizacji w terenie z ew. propozycją ich rozwiązań.
 Wojciech Jachimowicz, Współprzewodniczący RDPP ze strony pozarządowej
 Justyna K. Ochędzan, Wiceprezes Zarządu WRZOS, Prezeska Zarządu WRK ZOP, Przewodnicząca Zespołu RDPP ds. Realizacji Zadań Publicznych i Ekonomii Społecznej
 dr Maciej Dawid Kunysz, Przewodniczący Zespołu RDPP ds. Funduszy

4. Konsultacja uporządkowania sprawozdawczości dla organizacji, czyli uproszczenia wielu obowiązków formalnych.
 Alicja Gawinek, Przewodnicząca Zespołu RDPP ds. Sprawozdawczości
w Organizacjach Pozarządowych

5. Nie takie straszne RODO.
 Karol Handzel, Sekretarz Zarządu KIPR

Moderator:
 Andrzej Rybus-Tołłoczko, Przewodniczący Konwentu WRDPP, Członek Zarządu OFOP

Organizatorzy wydarzenia:
Konwent Wojewódzkich Rad Działalności Pożytku Publicznego
w porozumieniu i współpracy z:
• Radą Działalności Pożytku Publicznego,
• Wspólnotą Roboczą Związków Organizacji Socjalnych,
• Ogólnopolską Federacją Organizacji Pozarządowych,
• Polską Radą Organizacji Młodzieżowych,
• Konfederacją Inicjatyw Pozarządowych Rzeczypospolitej,

oraz partnerami regionalnymi:
• Województwem Świętokrzyskim
• Świętokrzyską Radą Działalności Pożytku Publicznego
• Fundacją Aktywizacji i Rozwoju
• Fundacją im. Stefana Artwińskiego
• Caritas Diecezji Kieleckiej

Mirzec dnia 07.05.2021r.
Informacja o wynikach naboru

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu informuje, w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko Asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mircu została wybrana pani Barbara Surdy, zam. Mirzec Podkowalów 12, 27-220 Mirzec .

Uzasadnienie wyboru
Kandydatka spełniała wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu.
Mirzec dnia 26.04.2021r.


Nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu ogłasza nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej.

I. Wymagania niezbędne
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia,
5. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
6. Wykształcenie: dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub osoba z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadająca co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.

II. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość metod pracy z osobami starszymi,
2. Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,
3. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,
4. Odporność na stres,

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce /np. placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne, sportowe itp.
2. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne,
3. Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,
4. Załatwianie spraw urzędowych,

IV. Zakres odpowiedzialności
1. Prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków,
2. Przestrzeganie obowiązków, przepisów prawa.

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Wymiar czasu pracy 40h miesięcznie ( na jedną osobę niepełnosprawną)
2. Miejsce świadczenia pracy: Teren Gminy Mirzec.

VI. Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny.
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
8. Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii, (potwierdzone własnoręcznym podpisem.
9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
10. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).

VII. Miejsce i termin składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu (Pokój 207) lub pocztą na adres; Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko –Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej w terminie do dnia 07.05.2021r. do godz. 10.00

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze jak również informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu.

Mirzec dnia 16.04.2021r.
Informacja o wynikach naboru

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu informuje, że do dnia 16.04.2021r. do godz. 10:00 do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu nie wpłyneła żadna oferta dotycząca naboru Asysten osobisty osoby niepełnosprawnej. 
Mirzec dnia 08.04.2021r.


Nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej
 
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu ogłasza nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej.
 
I. Wymagania niezbędne
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia,
5. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
6. Wykształcenie: dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub osoba z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadająca co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
 
II. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość metod pracy z osobami starszymi,
2. Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,
3. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,
4. Odporność na stres,
 
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce /np. placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne, sportowe itp.
2. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne,
3. Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,
4. Załatwianie spraw  urzędowych,
 
IV. Zakres odpowiedzialności
1. Prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków,
2. Przestrzeganie obowiązków, przepisów prawa.
 
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Wymiar czasu pracy 40h miesięcznie ( na jedną osobę niepełnosprawną)
2. Miejsce świadczenia pracy: Teren Gminy Mirzec.
 
VI. Wymagane dokumenty  
1. List motywacyjny.
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
8. Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii, (potwierdzone własnoręcznym podpisem.
9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
10. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
 
VII. Miejsce i termin składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu (Pokój 207) lub pocztą na adres; Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko –Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej w terminie do dnia  16.04.2021r. do godz. 10.00
 
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze jak również informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu. 
Mirzec dnia 19.03.2021r.
Informacja o wynikach naboru

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu informuje, że do dnia 18.03.2021r. do godz. 10:00 do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu nie wpłyneła żadna oferta dotycząca naboru Asysten osobisty osoby niepełnosprawnej. 
Mirzec dnia 11.03.2021r.


Nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej
 
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu ogłasza nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej.

I. Wymagania niezbędne
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. Nieposzlakowana opinia,
5. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
6. Wykształcenie: dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub osoba z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadająca co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.

II. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość metod pracy z osobami starszymi,
2. Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,
3. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,
4. Odporność na stres,

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce /np. placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne, sportowe itp.
2. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne,
3. Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,
4. Załatwianie spraw  urzędowych,

IV. Zakres odpowiedzialności
1. Prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków,
2. Przestrzeganie obowiązków, przepisów prawa.

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Wymiar czasu pracy 40h miesięcznie,
2. Miejsce świadczenia pracy: Teren Gminy Mirzec.

VI. Wymagane dokumenty  
1. List motywacyjny.
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
8. Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii, (potwierdzone własnoręcznym podpisem.
9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
10. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).

VII. Miejsce i termin składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu (Pokój 207) lub pocztą na adres; Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko –Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej w terminie do dnia  18.03.2021r. do godz. 10.00

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze jak również informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu.
Mirzec dnia 11.03.2021r.
Informacja o wynikach naboru

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu informuje, że do dnia 08.03.2021r. do godz. 10:00 do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu nie wpłyneła żadna oferta dotycząca naboru Asysten osobisty osoby niepełnosprawnej. 
Mirzec dnia 01.03.2021r.







W związku z przystąpieniem Gminy Mirzec do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” prosimy o zgłaszanie się osób potrzebujących takiego wsparcia, posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, na karcie zgłoszeniowej dołączonej do tej informacji.

Zgłoszeń można dokonywać: osobiście, na piśmie, telefonicznie: 41 27 13 010  lub e-mailem gopsmirzec@o2.pl
Mirzec dnia 01.03.2021r.



Nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej
 
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu ogłasza nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej.

I. Wymagania niezbędne
 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
 3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 4. Nieposzlakowana opinia,
 5. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
6. Wykształcenie: dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby    niepełnosprawnej lub osoba z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadająca co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.

II. Wymagania dodatkowe
 1. Znajomość metod pracy z osobami starszymi,
 2. Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,
3. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,
4. Odporność na stres,

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce /np. placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne, sportowe itp.
 2. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne,
 3. Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,
 4. Załatwianie spraw  urzędowych,
 
IV. Zakres odpowiedzialności
1.      Prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków,
2.      Przestrzeganie obowiązków, przepisów prawa.

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Wymiar czasu pracy 40h miesięcznie,
2. Miejsce świadczenia pracy: Teren Gminy Mirzec.

VI. Wymagane dokumenty  
1. List motywacyjny.
 2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
 8. Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii, (potwierdzone własnoręcznym podpisem.
 9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
 10. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
 
VII. Miejsce i termin składania dokumentów
 Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu (Pokój 207) lub pocztą na adres; Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko –Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej w terminie do dnia  8.03.2021r. do godz. 10.00

 Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze jak również informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu.
 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego